Bu Blogda Ara

28 Ağustos 2014 Perşembe

Imaad Wasif - The Voidist Psychedelic



Imaad Wasif. Kendi başına diyebileceğimiz şekilde 10 yıldan fazla bir süredir müzik yapan ilginç kişiliklerden birisi, Imaad Wasif. Solo albümleri öncesinde ve sonrasında değişik isimlerle kurduğu yada üyesi olduğu grupların toplam olarak 10'un üzerinde albümü var. İnternet üzerinden de kendiniz aratarak bu albümlere
ulaşabilirsiniz. Bunlar Alaska!, Electric Flower, Folk Implosion, The, Grim Tower, Karen O And The Kids, Lowercase isimli gruplardır. Hemen hemen bütün albümleri ve şarkıları kolaylıkla dinlenilebilecek türden. Ben dinlemeye ilk 2009 yılında tanıştığım solo albümüyle başladım. 5 yıl olmuş. Her zaman dinleyen birisi değilim. Ancak ne zaman dinlemeye başlasam bir kaç gün aralara diğere parçaları da koyarak dinliyorum. Eğer siz ilk dinliyorsanız ya da bir yer de denk gelip sonra ararken de beni bulduysanız, dinlemekten vazgeçmeyin. Imaad Wasif'in diğer grup albümlerini bulup dinleyin.

Albümde ilk dinlediğim parça Redeemer oldu. Aslında onu ilk bu şarkısıyla tanıdım. Albümde ki diğer parçaları da dinlerken Nick Drake sounduna benzetebilirsiniz ancak biraz daha kaba soundlu Imaad Wasif albümleri. Ben daha çok Syd Barrett'ın 70'lerde ki solo albümlerine benzettim. Belki de bu Imaad Wasif'in klavye kullanmamasından kaynaklıdır. Özellikle 'Return To You' adlı parçası bana Syd Barrett'lı Pink Floyd'u ve Syd Barrett'ın şarkılarının yeni versiyonuymuş gibi geldi. Diğer parçalarını siz de dinleyin. Albümü eksiksiz olarak baştan sona dinleyin.

Dinlemeyen yada farketmeyenler için 'Return To You' isimli parçası.

Diğer 'Another' isimli parçası. 

2009 yılında çıkan albümün şarkı listesi şu parçalardan oluşuyor.
01. Redeemer
02. Priestess
03. Fangs
04. Widow Wing
05. Our Skulls
06. Return To You
07. The Hand Of The Imposter (Is The Promise Of My Own)
08. Daughter Of Fire
09. Her Sorcery
10. Another
11. Razorlike

Gitar vokal kendisine ait.

Godspeed! yazan yerin üzerine tıklayarak indirebilirsiniz. Yok üzerine tıklıyorum ama bir şey olmuyor diyorsanız, silinmiştir. Bir zahmet bulduğunuz zaman bana da gönderin. Son olarak Imaad Türk Psycheledic Rock gruplarından Bunalımı severek dinliyormuş. Hala!

Selametle kalın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.